Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, teravih namazı sonrası Değirmendere sakinleriyle bir araya gelerek talepleri dinledi.
Başkan Sezer, Ramazan ayının manevi atmosferini hemşehrileriyle paylaşıyor. Değirmendere’de kılınan teravih namazının ardından bölge esnafı ve vatandaşlarla buluştu.
SAMİMİ ORTAMDA İSTİŞARE
Vatandaşların ilgisiyle karşılaşan Başkan Sezer, ilçedeki projeler hakkında bilgi verdi, mahalle sakinlerinin görüşlerini aldı. Çay eşliğinde Değirmendere’nin ihtiyaçları ve sosyal projeler konuşuldu. Başkan Sezer’in mahalle ziyaretleri sürecek.
