Gebze Belediyeler Birliği’nin bugün gerçekleştirilen olağan meclis toplantısında önemli bir görev değişimi yaşandı. Çayırova Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi, birliğin yeni dönem başkanı olarak seçilerek görevi Darıca Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık’tan devraldı.
Darıca Belediyesi Toplantı Salonu’nda düzenlenen meclis toplantısına, Darıca Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık, Gebze Belediye Başkanı Zinnur Büyükgöz, Çayırova Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi ve Dilovası Belediye Başkanı Ramazan Ömeroğlu’nun yanı sıra birlik meclis üyeleri de katılım sağladı. Toplantıda alınan kararla birliğin başkanlık koltuğuna oturan Başkan Çiftçi, yaptığı açıklamada, “Gebze Belediyeler Birliği dönem başkanlığı görevini şahsıma layık gören kıymetli ilçe belediye başkanlarımıza ve birliğimizin değerli meclis üyelerine teşekkür ediyorum. Görevi devraldığımız Darıca Belediye Başkanımız Muzaffer Bıyık’a yaptığı hizmetlerden dolayı şükranlarımı sunuyorum” ifadelerini kullandı.
