İslam aleminde “üç ayların” başlangıcını simgeleyen Regaib Kandili, Derince’de ibadet ve dualarla idrak edildi. Üç ayların başladığını müjdeleyen bu özel gece dolayısıyla camilerde çeşitli programlar düzenlendi. Kur’an-ı Kerim ve ilahilerin okunduğu programlarda vatandaşlar namaz kılarak, hep birlikte dua etti.
DERİNCE’DE MANEVİ ATMOSFER
Derince’de bulunan camilerde vatandaşlar kandilin manevi atmosferini en güzel şekilde yaşadı. Kışla Camii’nde düzenlenen programa katılan Derince Belediye Başkanı Avukat Sertif Gökçe de burada cami cemaatiyle bir araya geldi. Başkan Gökçe, kandillerin birlik ve beraberliğin pekiştiği müstesna günler olduğunu belirterek tüm ilçe sakinlerinin kandilini kutladığını ifade etti.
