Gebze’de geleneksel kent bayramlaşması, bayram namazının ardından kent meydanında yoğun katılımla gerçekleşti. Gebzeliler, bayram sevincini birlikte yaşadı.
Programa Gebze Belediye Başkanı Zinnur Büyükgöz ve AK Parti Gebze İlçe Başkanı Recep Kaya da katıldı. Büyükgöz, vatandaşlarla tek tek bayramlaşarak iyi dileklerini iletti. Bayramlaşma programında vatandaşlara ikramda bulunuldu.
BAŞKAN BÜYÜKGÖZ’ÜN BAYRAM MESAJI
Başkan Büyükgöz, bayramlaşma programının ardından bir mesaj yayımlayarak, Ramazan Bayramı’nın birlik ve beraberliği pekiştirmesini temenni etti.
Büyükgöz mesajında, “Ramazan Bayramımız mübarek olsun. Bu mübarek bayramın hürmetine, tüm mazlum coğrafyalarda ve İslam dünyasında kardeşliğin, birliğin, beraberliğin ve huzurun hâkim olduğu günleri Rabbim bizlere nasip etsin. Bu vesileyle tüm Gebzeli hemşehrilerimizin bayramını kutluyor; sağlık, sıhhat ve huzur içerisinde geçirmelerini diliyorum” ifadelerine yer verdi.
