Kocaeli’nin genç futbolcuları bir başarıya daha imza attı. Körfez Gençlerbirliği U14 takımı, ligde üst üste iki sezon boyunca namağlup şampiyonluk yaşadıktan sonra bu yıl da E grubunu 42 puanla zirvede tamamladı. Rakip filelere 99 gol gönderen ve sadece bir gol yiyen ekip, sezonu 14 galibiyetle kapattı.
BÜYÜK BAŞARI SERİSİ DEVAM EDİYOR
Grup maçlarının ardından play-off etabında da hız kesmeyen Körfez GB, oynadığı dört karşılaşmanın tamamını kazanarak liderliğini sürdürdü. Play-off’un ilk maçında Derince Yavuzspor’u 3-1 mağlup eden takım, ardından Başiskele Yuvacıkspor’u 6-0, Gebze Beylikbağıspor’u 2-0 ve son olarak İzmit Tavşantepespor’u 3-1 yenerek adını Türkiye Şampiyonası’na yazdırdı.
HEDEF: TÜRKİYE DERECESİ
Teknik Direktör Yasin Yavan, çocukların iki yıl üst üste namağlup şampiyonluk yaşadığını ve play-off’ta da aynı başarıyı göstererek grubu lider bitirdiklerini belirtti. Yavan, “Türkiye Şampiyonası’nın tarih ve yeri henüz belli değil ancak çocuklarımız Kocaeli’yi ve Körfez’i en iyi şekilde temsil edecek. Hedefimiz Türkiye derecesi yapmak,” ifadelerini kullandı.
DESTEK VE ALTYAPI VURGUSU
Yavan ayrıca, Körfez Belediye Başkanı Şener Söğüt’ün spora verdiği desteğin önemine dikkat çekti. İlçede yapılan yeni spor salonları ve tesislerle gençlerin spora yönelmesinin kolaylaştığına değinen teknik ekip, bu imkanların başarıyı beraberinde getirdiğini vurguladı.
TEKNİK EKİP VE TAKIM RUHU
Körfez Gençlerbirliği U14 takımının başarısında teknik direktör Yasin Yavan’ın yanı sıra kaleci antrenörü Batuhan Köksal, sağlıkçı Şakir Özel ve malzemeci Hakan Görmez’in de önemli payı bulunuyor. Ayrıca futbol koordinatörü Bilal Turgut ile antrenörler Hamza Alyılmaz, Erdi Şahin ve Ömer Güncü’nün yanı sıra eski hocalar Erdoğan Koç ve Haluk Kaya da takıma destek veriyor.
Türkiye Şampiyonası’nda nasıl bir performans sergileyecekleri ise şimdiden merak konusu.
