Körfez Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü, Esentepe Kuzey Kadın Spor Merkezi kursiyerleri ile Tütünçiftlik sahilinde ‘Sağlıklı Yaşam Yürüyüşü’ düzenledi. Bir saat süren etkinlikte 2 kilometre yol kat eden katılımcılar, yürüyüşün ardından sağlıklı ürünlerden oluşan bir kahvaltı yaptı.
SPOR, SAĞLIK VE KEYİFLİ ANLAR
Yürüyüş, antrenör Elif Özbey’in gözetiminde gerçekleşti. Özbey, bu tür etkinliklerle sağlıklı yaşamı teşvik etmeye devam edeceklerini belirtti ve katılan tüm annelere teşekkür etti.
Etkinlikte hem hareket edildiğini hem de keyifli anlar yaşandığını ifade eden Özbey, spor sonrası sağlıklı yiyeceklerle kahvaltı yapıldığını ve ilerleyen günlerde de benzer sportif ve eğlenceli etkinliklerin düzenleneceğini söyledi.
KADINLARDAN YOĞUN İLGİ
Pilates ve zumba derslerine katılan kursiyerlerin memnuniyetini dile getiren Özbey, şu anda 70 kursiyerlerinin olduğunu ve sayının her geçen gün arttığını vurguladı. Sabah ve öğlen olmak üzere bir saatlik derslerin yapıldığını belirten Özbey, pilates ve zumba derslerinin bedenin özellikle karın, sırt ve pelvik bölgenin güçlenmesini, esnekliğin artırılmasını, postürün düzeltilmesini, zihin-beden bütünlüğünü sağlanmasını sağlayan egzersiz ve fiziksel fitness sistemi olduğunu ifade etti.
Nefes kontrolü ve doğru duruş prensiplerine dayalı bu yöntemin, kasları uzatarak sıkılaştırdığını ve omurga sağlığını desteklediğini de sözlerine ekledi. Özbey, sağlıklı yaşamak ve spor yapmak için tüm Körfezli hanımefendileri Esentepe Kuzey Spor Merkezi’ne ve diğer bölgelerdeki salonlara beklediklerini dile getirdi.
