Pazartesi, 22 Haziran 2026 22.06.2026
13°C
USD 46,36
EUR 53,11
Altın 6.193

Mavi Takım İzmit sahilini temizledi: 50 torba atık

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı Mavi Takım ekipleri, İzmit Doğu Baseni Gonca Yaşam Merkezi sahilinde kapsamlı bir temizlik çalışması gerçekleştirdi. Çalışmada 50 torba atık doğadan uzaklaştırıldı.

Mavi Takım İzmit sahilini temizledi: 50 torba atık

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı Mavi Takım ekipleri, sürdürülebilir çevre hedefleri doğrultusunda önemli bir çalışmaya imza attı. İzmit Doğu Baseni Gonca Yaşam Merkezi sahilinde gerçekleştirilen kapsamlı temizlik operasyonunda, doğadan tam 50 çöp torbası dolusu atık uzaklaştırıldı. Bu çalışma, kentin doğal güzelliklerini koruma ve gelecek nesillere daha temiz bir çevre bırakma çabasının bir parçası olarak öne çıktı.

Çevre İçin Kapsamlı Mücadele

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, çevre temizliği ve sürdürülebilir yaşam hedefleri doğrultusunda yürüttüğü sahil temizliği çalışmalarına aralıksız devam ediyor. Mavi Takım, kent genelindeki sahil şeritlerinde adeta dip bucak temizlik yaparak hem doğal yaşamı koruyor hem de vatandaşlara daha sağlıklı ve yaşanabilir alanlar sunuyor. Özellikle plastik ve benzeri çevreye zararlı atıkların doğaya karışmasının önüne geçilmesi hedefleniyor.

Çevre Koruma ve Kontrol Daire Başkanlığı bünyesindeki Mavi Takım ekipleri, İzmit Doğu Baseni Gonca Yaşam Merkezi mevkiindeki sahil hattında rüzgar ve yağmurun etkisiyle biriken plastik şişe, cam ve pet gibi katı atıkları titizlikle topladı. Toplanan 50 torba atık, çevreye zarar vermeden bertaraf edilmek üzere düzenli depolama sahası olan İZAYDAŞ’a nakledildi. Bu tür çalışmaların, Kocaeli’nin doğal güzelliklerini koruma adına büyük önem taşıdığı belirtiliyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir